Рада вас приветствовать! Надеюсь, что материалы блога будут полезны всем, кому интересны проблемы современной школы и преподавание словесности в ней. Мой блог всегда открыт учителям, ученикам и родителям!

вторник, 7 апреля 2020 г.

Дистанційне навчання з 06.04 по 24.04.2020


        Продовжуємо   дистанційне навчання  
                          (з 06.04 – по  24.04)       
                                 Російська  мова
                                   9клас
1.Виписать из художественной литературы 3 предложения
 с различными видами связи, сделать их синтаксический разбор.
2.Подводим итоги с.197-201
Упр.334(тесты), упр.337,упр.338, упр.339
                                        8клас
Тема: Предложения с обособленными членами
1.Параграф 45-46    Упр.301, упр.305(б)
2. Параграф 47-49    упр.   310, 315;
3.  Параграф 50,51 упр.330, упр.332
4. Параграф 52-54  упр.343, 344
                                 7 клас
1.Подводим итоги по теме «Наречие» с.237  упр.1(тесты),
с.241 упр.5 (перевод текста «Українська хата»
2. Параграф  51,52 (теория), упр.288,упр.291,294,295
3. Параграф 53, упр.302,304
                                      6клас 
1.Проверяем свои знания по теме «Имя прилагательное» (с.244)
Упр.239, 240 (2 и 3 задание),упр.242 (переписать и подчеркнуть прилагательные)
2. Параграф 57; упр.243 (2 задание),246, 247
3. Параграф 58  упр.251(письм.)
4. Параграф 59 упр.256

                                   5клас
1.Проверяем свои знания по теме «Имя прилагательное»
   Выполнить Упр.218 (2задание)
2. Параграф 47 с.199; упр.219, упр.222
3. Параграф 48 ,49 с.203; упр.230
4. Параграф 50 ,51 упр.233 (2задание), упр.235

                     Зарубіжна література
                       (06.04-24.04)
                                            5 клас
1.Дайте відповідь на запитання до повісті «Аліса в Країні Див»
А)Чи сподобалась вам казка про Алісу? Чим?
Б)Чи можете ви потрапити в Країну Див? Як це зробити?
В) З ким познайомилася Аліса в Країні Див?Чи кожне знайомство Аліси з жителями Країни Чудес було приємним для неї ? Чому ?
2.Марина Цвєтаєва «Книги в червоній палітурці»(навчитися виразно читати вірш )
3.Прочитати повість Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика». Придумайте і запишіть декілька запитань за змістом твору або складіть тести (6) Переглянути фільм

                                             6клас
1.Підсумовуємо вивчене з теми «Поетичне бачення світу»
Дайте відповідь на питання(письмово) :
А) Що у перекладі з японської означає "басьо"?( Мацуо Басьо)
Б) Хайку- це.... В)Обов'язковою складовою хайку є…
Г) Який настрій відчувається в хайку М. Басьо?
Довгий, довгий шлях –
І ніхто не йде навстріч,
лиш осіння ніч…
Д)Виразно прочитати уривок  «Люлька згоди» із «Пісні про Гайавату»Г.Лонгфелло. Хто такий Гітчі- Маніто? Яка головна думка цього уривку?
2.Прочитати твір Р.Бредбері «Усмішка». Характеризувати  образ Тома
3.Прочитати оповідання  Р.Шеклі «Запах думок»
                                           7клас  
1.Підсумовуємо вивчене з теми «Новели О.Генрі» Написати твір- роздум за новелою «Останній листок» Тема твору «Чи здійснилася мрія старого Бермана?»
2.Прочитати новелу Г.Уеллса «Чарівна крамниця». Письмово дати відповідь на питання «Чи всі діти могли потрапити до крамниці? Чому Джип отримав безкоштовно усі речі в магазині? Що символізував собою  чортик, який ухопився за рукав батька?»
3.Прочитати новелу Рюноске Акутагави «Павутинка». Охарактеризувати образ Кандати.
                                      
                                  8 клас
1. Підсумовуємо вивчене з теми «Мольєр – майстер класицистичної комедії»
Написати твір – роздум на тему «Хто вони – журдени сьогодення?»(за комедією Мольєра «Міщанин – шляхтич»
2.Прочитати твір А.де Сент-Екзюпері «Маленький принц». Виписати  мудрі і повчальні цитати (афоризми) із казки – притчі.
3.Прочитати твір Б.Космовської «Буба: мертвий сезон». Яке ж воно, життя підлітків: щасливе й безтурботне чи складне і проблемне?
                        


                                             9 клас
1. Підсумовуємо вивчене з теми «Драматургія к.19- п.20ст.»
Написати твір – роздум на одну із тем: А) “Що заважає людині бути власне собою?”  (за драмою Г. Ібсена “Ляльковий дім”).
Б) Що слід зробити, щоб перетворити “ляльковий дім” Хельмерів на справжній? (за драмою Г. Ібсена “Ляльковий дім”).
В) Експеримент над людиною професора Хіггінса (за п’єсою Б. Шоу «Пігмаліон»)
2.Прочитати за підручником про життя і творчість Михайла Булгакова
Прочитати повість  М.Булгакова «Собаче серце». Складіть анкету повісті М.Булгакова "Собаче серце" ( тема , ідея, жанр, особливості композиції, головні та другорядні герої, проблематика, художні засоби)
3.Прочитати твір Рея Бредбері «451градус за Фаренгейтом».
                                              10  клас
1. Підсумовуємо вивчене з теми «Перехід до модернізму» Дайте відповідь на питання: А) Розкрийте значення поняття символізм. Б) Поясніть символіку вірша Ш. Бодлера «Альбатрос». В)Які провідні проблеми, теми, мотиви домінують у творах Поля Верлена та Артюра Рембо?
2.Прочитати драму Моріса Метерлінка «Синій птах» Виписати образи- символи драми, дати пояснення.(Н-д: Синій птах – символ щастя, істини, добра;…)
                                                11  клас
1. Підсумовуємо вивчене з теми «Антиутопія у світовій літературі. Проблема миру й війни в літературі 20 ст.»Дайте письмово розгорнуту  відповідь на питання: А) У творчості кого із письменників 20 ст. піднімається тема миру і війни?Які уроки Другої світової війни людство забуло?
Б) Чим небезпечний для людини й людства тоталітаризм?(вкажіть назви творів  і письменників, що звертають увагу на цю систему)
2.Прочитати твір Е.Гемінгвея «Старий і море». Зробити характеристику образу Сантьяго(письмово)


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.